وقتی صدایت می کنم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
وقتی صدایت می کنم
نوشته شده در جمعه 26 دی 1393
بازدید : 1218
نویسنده : روزبه
 

وقتی صدایت می کنم ...و تو سکوت می کنی... 
وقتی به چشمانت می نگرم...و تو فقط نگاهم می کنی... 
اونوقت...اخم می کنم...و زیر لب زمزمه می کنم...عش ما رو ببین...
اونوقت تو...تبسم کنی...از کنج چشمت قطره شبنمی بچکد...
و باز فقط نگاهم کنی...مست نگاه...
آنگاه آرام تو را ...در آغوشم جای دهم...و بگم تو عشق منی فاطمه...
رعد و برقی درآسمان ...فریاد برآورد و اشک ابرها جاری شود...
و من سرم را...روی سنگ قبرم بگذارم...تا کمی آرام شود قلبم...v




:: برچسب‌ها: وقتی صدایت می کنم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: